Vähän oon enää ehtinyt kirjotteleen. Aloitin 5.3. työt Brodeerauskeskus Savossa. Työ on tosi mukavaa. Saa tehdä sitä, mitä tykkäisi tehdä vapaa-ajallakin. Juups, aioin tähän laittaa kuvan yhestä brodeerauksesta, jonka tein, mutta kun en löydä (taaskaan) kameraa. No, ehkä se tulee myöhemmin. Käsitöitäkin on tehty, mutta niistäkään ei oo kuvia. Yks tilaustyö vauvanhaalari on neppareita vaille valmis (ompelu). Tilauksessa on myös äitiyshousut kälylle, niitä oon alottanu tekeen. Alotin myös rosee-tekniikalla virkkaamaan hartiahuivia, vaan totean että se jää keskeneräiseksi sinne lukemattomien keskeneräisten mappiin, jotka eivät ole kovin vahvoilla valmistumisen suhteen. Tekniikka on kyllä kiva, mutta hartiahuiville ei ole mulla itelläni käyttöö, niin ei inspaa tehä ja nyt on muuteski tällänen ompeluinnostus. Ai niin, aloitin uimapuvunkin, kun pitäs saada sellanen uimahallireissua varten. Yritän päästä nyt keskiviikkona käsityöpiiriin ompeleen sen valmiiks, kun siellä on hyvä saumuri. Nii ja viikonloppuna sain laatikollisen (taas) kankaita tädiltä. Ja onpa muutenkin kertyny kankaita lisää, mutta se on tarkkaan varjeltu salaisuus, koska en aio paljastaa miten iso kangashamsteri mä oon. Vinkkinä vois sanoo, että jos pidät lankavarastoani suurena, niin et tiedä sopivaa sanaa kangasvarastolleni.

Nyt tuli tällänen tylsä kuvaton sepostus, pyydän nöyrästi anteeksi ja poistun takavasempaan.