Huomasin juuri, että lokakuu lähenee loppuaan ja minä en ole saanut valmiiksi yhtään sukkakuusukkaa. Se johtuu yksinkertaisesti siitä, että minulla on ollut niin paljon välttämättömiä ompelutöitä, etten ole kerennyt neulomaan ylimääräisiä töitä. Minun piti tässä kuussa neuloa kärestä kantapäähän sukat (65% neulottu), pojalle sukat (10% neulottu), päätellä kolmet valmiit sukat ja varastossa on yhdet kirjoneulesukatkin, tosin voi olla, että puran ne. Nyt kuitenkin niihin, mitä olen tehnyt. Olin torstaista lauantaihin reissussa kälyn luona, ompelin hänelle verhot uuteen asuntoon. Sitten leikkasin osat siskon tytön synttärilahjaan, täytyy vielä ommella, aikaa lähes kaksi viikkoa. Ennen reissua viimeistelin collegepuvun pojalle (kokoa 68, alkaa käydä pieneksi) ja korjasin yhden toisen vaatteen (pojalle myös). Viikonloppuna neuloin vähän joululahjapuseroa, mutta aion purkaa neulomani 10cm. Puseroon tulee eteen palmikko ja en ollut tyytyväinen siihen, joten muutan sitä vähän. Pusero on siis ite suunnittelemani, niin että on ymmärrettävää, että mallin miellyttävyyden näkee vasta kokeiltuaan.